FAQ o charakterze ogólnym

Czy masz pytania dotyczące konta lub profilu NIVEA?

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdują się

1. Jakie korzyści daje posiadanie konta NIVEA? 
Konto NIVEA zapewnia szybki i łatwy dostęp do wszystkich ofert dostępnych w naszej witrynie. Rejestracja jest darmowa i nie nalicza się także późniejszych kosztów. Po zalogowaniu się do konta NIVEA można szybciej wziąć udział w konkursach, oceniać ulubione produkty oraz korzystać z wszystkich pozostałych funkcji naszej witryny.

2. Jak zarejestrować się w witrynie NIVEA? 
Darmowe konto NIVEA można założyć w dowolnej chwili. Aby to zrobić, wystarczy kliknąć zakładkę „Login” i wybrać „Zarejestruj”. Następnie należy wypełnić formularz rejestracji. Po zarejestrowaniu się otrzymasz od nas wiadomość e-mail wysłaną w celu weryfikacji adresu e-mail podanego podczas rejestracji. Wiadomość ta zawierać będzie łącze pozwalające na aktywowanie konta NIVEA. Można także zarejestrować się, aby dokonywać zakupów w naszym sklepie internetowym, oceniać produkty lub zostać członkiem klubu MOJA NIVEA.

3. Jak zalogować się w witrynie NIVEA? 
Kliknij zakładkę „Login”. Teraz zostaniesz przekierowany do formularza logowania. W tym miejscu musisz wprowadzić dane logowania do konta NIVEA (adres e-mail i hasło). Jeśli jeszcze nie posiadasz konta NIVEA, możesz założyć je w dowolnej chwili.

4. Jestem już członkiem klubu MOJA NIVEA i mam już konto. Czy mogę użyć tego konta? 
Tak, Twoje konto MOJA NIVEA stanowi jednocześnie nowe konto NIVEA, do którego możesz logować się w dowolnej chwili, używając swojego adresu e-mail i hasła. Jeśli zapomniałeś hasła, możesz w dowolnej chwili stworzyć nowe hasło.
 
5. Mam już konto w sklepie internetowym NIVEA. Czy mogę użyć tego konta? 
Tak, Twoje konto w sklepie internetowym NIVEA stanowi jednocześnie nowe konto NIVEA, do którego możesz logować się w dowolnej chwili, używając swojego adresu e-mail i hasła. Jeśli wcześniej logowałeś się za pomocą osobistej nazwy użytkownika, teraz musisz użyć adresu e-mail. Jeśli zapomniałeś hasła, możesz w dowolnej chwili stworzyć nowe hasło.

6. Gdzie mogę zmienić mój adres e-mail lub adres pocztowy podany w sklepie internetowym? 
Kliknij zakładkę „Login” i zaloguj się do konta NIVEA. Otworzy się strefa „Moje konto”. Adres e-mail można zmienić w menu „Profil”, a adres(y) zamieszkania w menu „Książka adresowa”. Należy pamiętać, że zmiana adresu e-mail powoduje zmianę nazwy użytkownika NIVEA.

7. Co się stanie, jeśli zapomnę hasła? 

Jeśli zapomnisz hasła, wystarczy kliknąć „Login”, a następnie polecenie „Przypomnij hasło”. Po wprowadzeniu adresu e-mail otrzymasz wiadomość elektroniczną z prośbą o weryfikację. Wiadomość zawiera łącze przekierowujące do strony, na której można wybrać nowe hasło.

8. Czy moje dane osobowe są bezpieczne? 
Tak, Twoje dane osobowe są bezpieczne. Wszelkie informacje dotyczące natury, zakresu i celu zbierania i przechowywania wymaganych danych osobowych znaleźć można w naszej Polityce prywatności.

9. Jak skorzystam, rejestrując się w Newsletterze NIVEA? 

W ramach Newslettera NIVEA otrzymasz wyłączne informacje na temat nowych produktów proponowanych w naszym sklepie internetowym, interesujących wydarzeń i konkursów organizowanych przez NIVEA oraz nowinek z dziedziny pielęgnacji skóry.


Dodatkowe pytania?

Prosimy o kontakt za pomocą formularza kontaktowego online.