Sporty relaksacyjne

Joga, pilates, medytacja - ćwiczenia relaksacyjne

Zrób sobie przerwę od codziennego stresu: relaks dla ciała

Ruch i relaks wpływają korzystnie na zdrowie fizyczne i psychiczne. Joga, pilates, a może medytacja? Zobacz polecane i skuteczne ćwiczenia relaksacyjne.

EMANUJĄCE ZE ŚRODKA PIĘKNO DZIĘKI WEWNĘTRZNEJ HARMONII

Niezbędne do osiągnięcia prawdziwego wewnętrznego piękna: ćwiczenia relaksacyjne. Ruch pozwala nam zachować sprawność i zdrowie oraz zmniejsza stres.

Ćwiczenia relaksacyjne i joga w domu

  • Wewnętrzne piękno oznacza, że ciało i dusza pozostają w harmonii. Ćwiczenia relaksacyjne, takie jak joga, pilates czy nia, pomagają to osiągnąć. Te techniki łączą w sobie aktywności pomagające wzmacniać mięśnie z elementami medytacji. Po zakończeniu ćwiczeń czujemy się przygotowani na rozpoczęcie dnia, a nasze ciało pozostaje w świetnej formie.
  • Joga. Ta nauka praktykowana w Indiach od wieków łączący ćwiczenia fizyczne z medytacją. Pozytywnie wpływa na koncentrację, dodaje energii, zwiększa wytrzymałość i zapewnia wewnętrzny spokój.
  • Pięć rytuałów tybetańskich. Tych pięć ćwiczeń wykonywanych jedno po drugim świetnie sprawdza się, gdy masz niewiele czasu. Ten rodzaj jogi był od zawsze wykorzystywany do wzmacniania układu hormonalnego. 
  • Pilates. Świetny sposób na wzmocnienie mięśni głębokich – zwłaszcza podtrzymujących. Łączy wzmocnienie fizyczne z osiąganiem spokoju wewnętrznego.

Mama Dziecko

Odkryj ćwiczenia na stres

Joga

Stań prosto w lekkim rozkroku i wyciągnij ręce w górę, cały czas głęboko wdychając powietrze. Opuść ręce, wydychając. To ćwiczenie pozwala szybko wyeliminować wewnętrzne napięcie.

Kto może uprawiać jogę?

Joga pozwala osiągnąć harmonię oraz utrzymać zdrowie ciała, umysłu i ducha. Różne asany (pozycje) łączą ćwiczenia fizyczne, specjalne techniki oddechowe oraz etapy medytacji. Zmniejsza to poziom stresu i wyzwala dodatkową energię. Joga jest obecnie jednym z najpopularniejszych ćwiczeń relaksacyjnych.

Stresy dnia codziennego związane z łączeniem pracy i obowiązków powodują wewnętrzne napięcie i osłabienie. Jeśli chcesz znaleźć trochę czasu dla siebie i podładować akumulatory, pomyśl o zajęciach jogi. Pomogą Ci się uspokoić, skupić się na sobie i zapomnieć o codziennych problemach.

Hatha joga to proste i skuteczne ćwiczenia fizyczne i oddechowe - jest szczególnie polecana osobom początkującym.

PILATES – IDEALNA RÓWNOWAGA DLA OSÓB PROWADZĄCYCH SIEDZĄCY TRYB ŻYCIA

Pilates wzmacnia mięśnie całego ciała i ćwiczy zdrową postawę.

Czym jest pilates i jakie są korzyści z jego praktykowania?

Znasz to uczucie, gdy musisz dłużej siedzieć w biurze, a Twoje plecy nie wytrzymują?

A może czasem cierpisz też na bóle głowy? To znaczy, że potrzebujesz pilatesu. Dzięki prostym lecz skutecznym ćwiczeniom, wzmocnisz mięśnie głębokie.

Pomoże to usprawnić Twoja ogólną kondycję fizyczną, dzięki czemu zyskasz większą odporność. Głównym celem tych ćwiczeń relaksacyjnych jest wzmocnienie mięśni podtrzymujących kręgosłup:

mięśni pleców, dna miednicy i mięśni brzucha.

Jeśli wzmocnisz te mięśnie, napięcie będzie pojawiało się rzadziej. Twoje ciało zyska lekkość, lepszą formę i odprężenie.

Szczuplejsza sylwetka dzięki ćwiczeniom pilates

Pilates

Pilates intensywnie wzmacnia mięśnie głębokie, automatycznie zmieniając Twoją sylwetkę. Rezultat: bardziej płaski brzuch, szczupła talia oraz zdrowa sylwetka – czegóż chcieć więcej?

RELAKS, RUCH I ZABAWA – ĆWICZENIA I PIĘĆ RYTUAŁÓW TYBETAŃSKICH

Radość i umiłowanie życia – ćwiczenia, trening dobrego samopoczucia

Radość życia

Motywujące połączenie tańca, sztuk walki oraz relaksacji zwiększa zdolność koncentracji i dostarcza zabawy. Poznaj potrzeby swojego ciała i ciesz się chwilą.

Ukierunkowany trening w zaledwie kilku krokach dzięki pięciu rytuałom tybetańskim

  • Pięć rytuałów tybetańskich to seria pięciu ćwiczeń uprawianych od wieków w tybetańskich zakonach i uważanych za klucz do długowieczności. 
  • W pięciu rytuałach tybetańskich elementy jogi łączą się z sekwencjami treningowymi w celu wzmocnienia dróg oddechowych. Napięcie znika dzięki łagodnemu treningowi mięśni i ścięgien. Pozwala to uspokoić ciało i umysł. 
  • Ćwiczenia stymulują układ hormonalny oraz wzmacniają układ odpornościowy. Będziesz stale czuć przypływ formy, pobudzenie oraz wewnętrzna harmonię. 
  • Jeśli masz niewiele czasu, ale pragniesz praktykować ćwiczenia holistyczne, pięć rytuałów tybetańskich to idealny zestaw ćwiczeń relaksacyjnych dla Ciebie. Dlaczego nie spróbować? To tylko 15 minut!