Sporty relaksacyjne

Ćwiczenia relaksacyjne dla wewnętrznej równowagi

Zrób sobie przerwę od codziennego stresu: relaks dla ciała
Ćwiczenia relaksacyjne są łatwe do zapamiętania, wspomagają wewnętrzną równowagę i korzystnie wpływają na formę fizyczną. Zrelaksuj się, ćwicząc jogę, pilates lub nia i odnajdź wewnętrzną równowagę!

Emanujące ze środka piękno dzięki wewnętrznej harmonii

Niezbędne do osiągnięcia prawdziwego wewnętrznego piękna: ćwiczenia relaksacyjne. Ruch pozwala nam zachować sprawność i zdrowie oraz zmniejsza stres.

Ćwiczenia relaksacyjne – łagodny trening i medytacja

  • Wewnętrzne piękno oznacza, że ciało i dusza pozostają w harmonii. Ćwiczenia relaksacyjne, takie jak joga, pilates czy nia, pomagają osiągnąć wewnętrzną harmonię i znakomitą formę fizyczną. Te techniki relaksacyjne łączą w sobie ćwiczenia pomagające wzmacniać mięśnie z elementami medytacji. Po zakończeniu ćwiczeń czujemy się przygotowani na rozpoczęcie dnia, a nasze ciało pozostaje w świetnej formie.
  • Joga: Ta nauka praktykowana w Indiach od wieków stanowi holistyczny koncept łączący ćwiczenia fizyczne z medytacją. Pozytywnie wpływa na koncentrację, dodaje energii, zwiększa wytrzymałość i zapewnia wewnętrzny spokój. 
  • Pięć rytuałów tybetańskich: tych pięć ćwiczeń wykonywanych jedno po drugim świetnie sprawdza się, gdy masz niewiele czasu. Ten rodzaj jogi był od zawsze wykorzystywany do wzmacniania układu hormonalnego. 
  • Pilates: Świetny sposób na wzmocnienie mięśni głębokich – zwłaszcza podtrzymujących – łączący wzmocnienie fizyczne z osiąganiem spokoju wewnętrznego.

Odkryj swoją energię – nowa siła dzięki jodze

Stań prosto w lekkim rozkroku i wyciągnij ręce w górę, cały czas głęboko wdychając powietrze. Opuść ręce, wydychając. To ćwiczenie pozwala szybko wyeliminować wewnętrzne napięcie.

Kto może uprawiać jogę?

Joga pozwala osiągnąć harmonię oraz utrzymać zdrowie ciała, umysłu i ducha. Różne asany (pozycje) łączą ćwiczenia fizyczne, specjalne techniki oddechowe oraz etapy medytacji, zmniejszając poziom stresu i wyzwalając dodatkową energię. Joga jest obecnie jednym z najpopularniejszych ćwiczeń relaksacyjnych. 
Stresy dnia codziennego związane z łączeniem pracy i obowiązków rodzica powodują u wielu osób wewnętrzne napięcie i fizyczne osłabienie. Jeśli chcesz znaleźć trochę czasu dla siebie i podładować akumulatory, pomyśl o zajęciach jogi. Różnorodne asany pomogą Ci się uspokoić, dając możliwość skupienia się na sobie i zapomnienia o codziennych troskach i problemach. 
Hatha joga, proponująca proste lecz skuteczne ćwiczenia fizyczne i oddechowe, jest szczególnie polecana osobom początkującym.

Pilates – idealna równowaga dla osób prowadzących siedzący tryb życia

Pilates wzmacnia mięśnie całego ciała i ćwiczy zdrową postawę.

Czym jest pilates i jakie są korzyści z jego praktykowania?

Znasz to uczucie, gdy musisz dłużej siedzieć w biurze, a mięśnie Twoich pleców i karku napinają się? 
A może czasem cierpisz też na bóle głowy? To znaczy, że potrzebujesz pilatesu. Dzięki prostym lecz skutecznym ćwiczeniom, wzmocnisz mięśnie głębokie. 
Pomoże to usprawnić Twoja ogólną kondycję fizyczną, dzięki czemu zyskasz większą odporność. Głównym celem tych ćwiczeń relaksacyjnych jest wzmocnienie mięśni podtrzymujących kręgosłup: 
mięśni pleców, dna miednicy i mięśni brzucha. 
Jeśli wzmocnisz te grupy mięśni, napięcie będzie pojawiało się rzadziej: Twoje ciało zyska lekkość, lepszą formę i odprężenie.

Szczuplejsza sylwetka dzięki ćwiczeniom pilates

Pilates intensywnie wzmacnia mięśnie głębokie, automatycznie zmieniając Twoją sylwetkę. Rezultat: bardziej płaski brzuch, szczupła talia oraz zdrowa sylwetka – czegóż chcieć więcej?

Pozwól sobie na relaks

Relaks, ruch i zabawa – ĆWICZEnia i pięć rytuałów tybetańskich

Radość i umiłowanie życia – ćwiczenia, trening dobrego samopoczucia

Motywujące połączenie tańca, sztuk walki oraz relaksacji zwiększa samoświadomość i zdolność koncentracji oraz dostarcza dużej dawki dobrej zabawy. Poznaj potrzeby swojego ciała i ciesz się chwilą.

Ukierunkowany trening w zaledwie kilku krokach dzięki pięciu rytuałom tybetańskim

  • Pięć rytuałów tybetańskich to seria pięciu ćwiczeń uprawianych od wieków w tybetańskich zakonach i uważanych za klucz do długowieczności. 
  • W pięciu rytuałach tybetańskich elementy jogi łączą się z sekwencjami treningowymi w celu wzmocnienia dróg oddechowych. Napięcie znika dzięki łagodnemu treningowi mięśni i ścięgien. Pozwala to uspokoić ciało i umysł. 
  • Ćwiczenia stymulują układ hormonalny oraz wzmacniają układ odpornościowy. Będziesz stale czuć przypływ formy, pobudzenie oraz wewnętrzna harmonię. 
  • Jeśli masz niewiele czasu, ale pragniesz praktykować ćwiczenia holistyczne, pięć rytuałów tybetańskich to idealny zestaw ćwiczeń relaksacyjnych dla Ciebie. Dlaczego nie spróbować? To tylko 15 minut!
Zobacz także