Sposoby na stres Header

Sposoby na stres: skuteczne porady

Spokój każdego dnia
Szalone tempo w pracy, dzieci chcą to i tamto, a na dodatek trzeba jeszcze zrobić zakupy – dla Ciebie zostaje bardzo niewiele czasu. Wystarczy, że sprawdzisz nasze sposoby na stres!

Nie denerwuj się! Oto sprawdzone sposoby na stres

Zero stresu – pięć ćwiczeń pozwalających się uspokoić i zrelaksować

  • Obciążenie psychiczne: rozmasuj wyraźnie zarysowane mięśnie z boku grzbietu nosa – pomaga to powoli zapomnieć o obciążeniu psychicznym.
  • Obciążenie fizyczne: rozluźnij mięśnie nóg i rąk i przebiegnij kilka razy wokół pokoju, myśląc o czymś przyjemnym. Delikatne ruchy i pozytywne myśli pozwalają rozluźnić mięśnie.
  • Napięta skóra twarzy: Opuść szczękę i powoli wysuwaj ją do przodu i do tyłu.
  • Napięte ramiona: Skręć głowę maksymalnie przez lewe i prawe ramię, by rozluźnić mięśnie.
  • Słabe kolana: Przemierz pokój stanowczym krokiem, a następnie złącz nogi poniżej kolan i mocno je ściśnij. Pozwala to zachować stabilną pozycję w czasie stania oraz dodaje energii.

NIVEA Stress Protect Antyperspirant Spray chroni przed poceniem się w wyniku ciepła

Dla kobiet, które poszukują niezawodnego antyperspirantu, sprawdzającego się w wyjątkowo stresujących sytuacjach, najlepszym wyborem będzie NIVEA Stress Protect  Antyperspirant Spray. Jego wyjątkowo skuteczna formuła z kompleksem cynku i olejkiem z awokado chroni przez

Dobre planowanie to sposób na stres

Dobre planowanie to mniej stresu: każdego dnia notuj wszystkie zaplanowane spotkania w kalendarzu. Jeśli pojawią się wolne chwile, wykorzystaj je dla siebie!

Filiżanka kawy wypita na świeżym powietrzu, godzina sportu lub szybki zabieg spa wieczorem mogą zdziałać cuda. Opracowanie praktyk przywracających dobre samopoczucie i równowagę życiową sprawia, że piękno wewnętrzne wydobywa się samoistnie. Pomoże Ci to także odzyskać siłę i energię potrzebne do zrealizowania pozostałych zadań. Więcej wskazówek i porad dotyczących wewnętrznej harmonii i piękna znajdziesz tutaj.

A gdy pojawi się stres...

Denerwujesz się przed wygłoszeniem prezentacji, trzęsiesz się przed rozmową o pracę albo miękną Ci kolana przed pierwszą randką? Te rady pozwolą Ci się uspokoić!

Twój osobisty przestój: podaruj sobie szybki zabieg spa

Zostań swoim prywatnym ekspertem w dziedzinie walki ze stresem

Spotkanie z szefem, wygłaszanie prezentacji czy rozmowa o pracę – pewne sytuacje mogą powodować ogromny stres. Oto trzy sposoby na stres:
  • Porada numer 1: Uśmiechnij się! Rozbrajający uśmiech jest tym, co zapewni Ci najlepszy kontakt z drugą osobą: wyeliminuje napięcie, urokliwie zatuszuje drobne pomyłki i rozluźni atmosferę.
  • Porada numer 2: Oddychaj równo i spokojnie. Po wdechu przytrzymaj powietrze przez chwilę w płucach, a następnie wykonaj świadomy i kontrolowany wydech. Mięśnie brzucha rozluźniają się, klatka piersiowa rytmicznie unosi się i opada, a Ty odzyskujesz spokój.
  • Porada numer 3: Ziewaj! Ziewanie to odruchowe ćwiczenie układu oddechowego pozwalające ciału się odprężyć. Gdy odczuwasz stres, spróbuj się uspokoić, ziewając. Nie trzeba dodawać, że to jedna z rzeczy, które dobrze zrobić przed rozmową o pracę! Bardzo skuteczne jest także wzdychanie. Westchnij głęboko i wyrzuć z siebie wszystkie smutki i troski. Zauważysz jakie to wyzwalające uczucie.

Pozwól sobie na relaks i pielęgnację

Zobacz także